Blogg.se appen:((

Hejsan!!
Idag har jag varit i skolan och sen efter skolan spelade jag tennis.

Men det är typ nått jätte konstigt med blogg.se appen. För det går att liksom logga in & skrivarubriken. Men sen när man ska skriva själva inlägget så när man trycker på så här att man ska skriva så kommer inte tangent bordet upp:( Så jag kommer inte kunna blogga från mobilen. Det är därför jag typ inte har bloggat så mkt. Men om du vet hur man kan fixa det säg gärna till i en komentar!!♥

nu ska jag nog göra en ny header. Eller tycker ni jag ska ta den här?:



Puss & kram!!♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall